Krabi? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu Krabi? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu

Krabi?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Soof

13 September 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ja jullie lezen het allemaal goed.
We waren toch op vakantie in Maleisie? Waar waren we gebleven?

Zaterdag was het weer vroeg dag.
om 07:00 uur stonden we weer naast ons bedje. Ik (Sophia was lek gestoken voor de verandering maar tot nu toe geluk ermee gehad (muggen). We vertrokken om 12:00 met het vliegtuig richting Kuala lumpur.

De planning was om gelijk door te gaan naar de cameron Highlands,de koelte opzoeken in de bergen. Maar ons kennende,ja we willen eigenlijk te veel hadden we een ander idee. namelijk:Thailand. En waarom? we spraken met andere mensen uit Nederland en die waren aan de oostkust van Maleisie geweest. Deze periode is de Ramadan waar we nu weinig van merkn maar aan de oostkust is het strenger islamitisch.

Deze mensen zeiden dat alles nu overdag daar dicht was en eigenlijk niets te doen was. Zelfs eettentjes waren gesloten. Nou daar hadden we niet zoveel zin in dus bedachten we wat anders. En aangezien we elke dag vroeg op waren en veel hebben gedaan hadden we wel wat luxe en wat rust verdiend dachten we zo.

Dus op naar Krabi (thailand)met het vliegtuig iets langer dan een uur vliegen. We kwamen daar vandaag aan en het begon al lekker:Effe geld pinnen en Mark stopt zijn pinpas in het apparaat en je raadt het al die komt er niet meer uit. Dus er moest iemand komen. Na een half uur pinpas terug gekregen en met goede moed verder gegaan. Een taxi geregeld.

De taxichauffeur wist niet welk resort we wilden,nog nooit van gehoord. Sterker nog bestaat niet. Maar goed een paar maten van hem zeiden hem waar hij moest zijn,een half uurtje. Nou na anderhalf uur kwamen we aan. Paar keer gestopt om te vragen maar iedereen zei neeeee bestaat niet dat resort. Afijn na een tenenkrommende rit toch aangekomen bij onze mooie poolvilla,dachten we. We waren in een soort bouwput terecht gekomen. een grote teleurstelling voor iets wat aardig wat kostte.

De manager erbij gehaald en gezegd dat het niet zo internet stond. Hij weer bellen met zijn baas en hij kwam terug met een aanbod die we niet konden afslaan:3 bedroom poolvilla (180m2)prive butler en privechaauffeur 24/7 en dat voor de helft van de prijs.

Dus wij heel cooltjes,nou mogen we dan even de villa bekijken?Zo gezegd zo gedaan.

Nou mensen jullie willen het niet weten wat voor prachtvilla wij hebben gekregen prachtig zwembad alles in aziatische stijl ingericht wij voelen ons nu echt even holywoodsterren. Foto's hiervan komen niet tot zijn recht. Er waren weet ik niet hoeveel mensen bezig in onze villa om alles in orde te maken.

Dus hier gaan we tot donderdag van genieten en dan vliegen we terug naar Kuala lumpur.

groetjes uit Thailand van de levensgenieters

• 13 September 2009 - 19:03

Jeroen & Shira:

Geniet van de luxe kamer en van jullie onverwachtse verblijf in Thailand!
    Liefs van ons uit een regenachtend Nederland

• 14 September 2009 - 14:38

Gregorius Atta: