krabi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu krabi - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu

krabi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Soof

15 September 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hola

Daar zijn we weer vanuit onze prachtvilla in Krabi (thailand).

We hebben afgelopen 2 dagen alleen maar gerelaxed in onze jacuzzi gezeten lekker gezwommen gegeten jullie kennen het wel. We zijn nu een beetje aan het kijken hoe we onze reis in maleisie gaan voortzetten. Want hadden we eerst teveel tijd nu komen we toch wel een beetje tijd tekort.

Ons plan was om vanuit Kuala Lumpur richting de Cameron highlands te gaan en vervolgens door te gaan naar de oostkust en daar een boot te nemen naar de Perhentian eilanden. Vanaf daar naar Kota Bahru aan de nooroostkant en weer terugvliegen naar Kuala lumpur. Maar dit is nog wel een behoorlijk aantal kilometertjes rijden dus dat redden we waarschijnlijk niet

We gaan wel zeker weten naar de theeplantages in de Cameron Highlands. En vanaf daar waarschijnlijk naar een ander eilandje. Wel erg jammer want we horen van iedereen die op de Perhentians zijn geweest dat het echt onwijs mooi is. Aan de andere kant we hebben al zoveel moois gezien en de villa waar we nu in zitten Thailand hadden we ook echt niet willen missen.

Dus lieve mensen jullie horen snel waar onze volgende reisplekken zijn

Groetje Sophia Mark

• 15 September 2009 - 11:46

Jeroen & Shira:

Lekker he die luxe! Geniet ervan.
    Kus van ons 4-en