Tanah rata - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu Tanah rata - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Soof - WaarBenJij.nu

Tanah rata

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Soof

18 September 2009 | Maleisië, Cameron Highlands

Hallo daar zijn we weer,nu weer vanuit Maleisie.

Gistermiddag aangekomen in Maleisie vanuit Thailand. Goede vlucht gehad.
De bus gepakt vanaf het vliegveld naar een hotel in Kuala Lumpur,daar hebben we overnacht na een heerlijk avondmaal en een geweldige voetmassage(de derde van onze vakantie)hadden we ook echt nodig na ons luxe verblijf in Thailand.

Vanmorgen de bus gepakt vanuit KL naar de cameron highlands. Een tocht met de bus van 4 en een half uur.

Vanaf de snelweg een kleine weg de bergen in. Echt fantastisch mooi,groener dan dit kan niet,je wordt omgeven door prachtige bomen kleine watervallen en bergen die in de wolken verdwijnen.

Toen we bijna in Tanah rata aankwamen hebben we al prachtige theevelden zien liggen.(precies zoals in de die Liptton thee reclame.
Een regenbui kwam ons tegemoet maar dat maakt juist alles in deze omgeving mooier. We verblijven twee nachten in een guesthouse en er is een lange straat met genoeg eettentjes waar we ons wel zullen vermaken.

Planning is om morgen een halve dag excursie te doen naar de theeplantages,theefabriek en een stuk wandelen.(jammer dat je gestopt bent thee sparen Shira hier had je zeker van genoten)

Nou lieve mensen we laten weer snel wat van ons horen.

Groetjes vanaf een prachtige hoogvlakte

Sophia Mark

• 18 September 2009 - 09:50

Jeroen & Shira:

In Indonesie ben ik ook bij een theeplantage geweest en vond dat heel erg mooi. Zou er zo wel weer naar toe willen!
    Die excursie moeten jullie echt doen!
    Hopelijk blijft het droog.
    Liefs,
    Shira