Denver, aan alles komt een eind - Reisverslag uit Denver City, Verenigde Staten van Soof - WaarBenJij.nu Denver, aan alles komt een eind - Reisverslag uit Denver City, Verenigde Staten van Soof - WaarBenJij.nu

Denver, aan alles komt een eind

Blijf op de hoogte en volg Soof

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Denver City

Hallo allemaal,

Helaas, het zit er weer op. Morgen vliegen we weer naar Nederland. Hierbij ons laatste verslagje.

Afgelopen woensdag zijn we na een behoorlijk lange en saaie rit aangekomen in Cheyenne. Onderweg nog wat boodschappen gedaan zodat we eindelijk weer eens konden BBQen. Ook al is Cheyenne de hoofdstad van Wyoming, er is niet veel te zoeken. We zijn dan ook niet van de campground afgekomen.

Donderdag rustig aangedaan, we hadden maar een klein ritje richting Denver, ca. 1,5 uur. Lekker uitgebreid ontbeten bij Denny's en daarna een uurtje gereden naar een outlet center vlak voor Denver. Kan natuurlijk zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien in de vorige outle centers. Daarna door naar Denver, onze eindbestemming. Gaandeweg besloten we om gelijk maar een motel te pakken en niet meer te gaan camperen. Het prijsverschil is klein, en er zit geen fatsoenlijke campground nabij het inleverpunt van de camping. Bovendien konden we met een motelkamer mooi de camper schoonmaken en al onze spullen organiseren. Was overigens geen best motel in een niet al te beste buurt. Veel volgetatoeerde en tandeloze vaste bewoners in het motel die nogal verward overkwamen, waarschijnlijk van een of andere substantie. Maar ach, zo lang ze de RV maar met rust laten moet het lukken.

Vrijdag hebben we eerst de camper schoongemaakt, dat was heel hard nodig. Is ook verplicht om geen schoonmaakfee te krijgen. Gelijk onze spullen weer eens geordend en weer in de koffers gepropt. Blijkt dat we toch wel erg veel kleding gekocht hebben, dat wordt nog interessant bij het inchecken. Vrijdagmiddag zijn we met een taxi naar downtown Denver gegaan om daar eens rond te kijken. Leuk en gemoedelijk centrum, lekker rondgewandeld tot het plotseling betrok en begon te druppelen. Dat druppelen ging vervolgens over in stortregenen. We hebben geprobeerd de bui uit te zitten bij de cheesecake factory maar het wilde niet droog worden. Na een maand schitterend weer (wel koud in Chicago), krijgen we toch nog regen. 's Avonds hebben we als afsluiter ons nog eens verbaasd over het eetgedrag van de Amerikaan bij vreetschuur de Golden Corral.

Vandaag zaterdag hebben we eerst 's morgens de camper ingeleverd. Dat ging vlekkeloos. We wisten niet precies waar ze op zouden letten en hoe schoon hij eigenlijk moest zijn, maar dat was in een kwartiertje gefixt. Daarna zijn we doorgegaan naar een motel nabij het vliegveld. Het zit er op. Erg jammer natuurlijk, aan de andere kant is het ook wel weer goed na een maand. Wat weetjes: We hebben ruim 3600 miles (bijna 6000 km ) gereden, de camper heeft ongeveer 1 op 4 gezopen, we hebben precies $1500,- dollar uitgegeven aan benzine. Leyla is inmiddels verwender dan Paris Hilton en moet nodig in het gareel en na al die hamburgers beginnen wij zo langzamerhand fysiek op een hamburger te lijken. Kortom, het is goed om weer naar huis te gaan.

Bedankt voor het meelezen en voor de reacties.
Groetjes, Mark, Sophia en Leyla.

• 01 Juni 2014 - 07:04

Irene:

Zondag, 0.700, fijn dat alles goed is gegaan. En we zijn heel vlij dat jullie weer naar huis komen. Een hele goede reis toegewenst.
    Wij gaan straks eerst nog naar de katjes en daarna door naar Knokke Heist.
    Het weer is hier lekker.

We laten van ons horen.

Goede vlucht.

Liefs, Max en Irene. Kusjes voor Leyla.

• 01 Juni 2014 - 10:56

Cindy:

Bedankt voor de mooie verhalen en een goede reis terug!
    Groetjes Cindy

• 01 Juni 2014 - 11:20

Liza:

Het was leuk om jullie verslagen te lezen. De maand is voorbij gevlogen maar volgens mij was het genieten. Nu lekker naar huis om de volgende reis te plannen. Tot snel. X Liza

• 01 Juni 2014 - 15:48

Sophiamark:

Bedankt allemaal voor het meelezen, tot de volgende keer!!!