Ao Nang - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Soof - WaarBenJij.nu Ao Nang - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Soof - WaarBenJij.nu

Ao Nang - Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Soof

28 November 2015 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Het zit er weer op. Snik..... Morgen stappen wij op het vliegtuig naar Dubai, waarna we na een tussenstop van twee uur weer door zullen vliegen naar Schiphol. Wordt een hele uitdaging met de kinders ca. 13 uur in het vliegtuig. Maar ach, de afgelopen dagen in Ao Ńang hebben we geen klap uitgevoerd, dus wij zijn uitgerust en moeten wel een stootje kunnen hebben.

Vandaag met aan vlucht vanaf Krabi aangekomen in Bangkok. We hebben een beetje rondgekeken bij warenhuis MBK en zijn daarna naar een nieuwe night market gegaan: Asiatique, in een heel ander deel van Bangkok, aan de rivier. Leuke locatie, veel winkeltjes, veel eettentjes en nauwelijk opdringerig gedoe. Nog geprobeerd om een Rolex voor een familielid te kopen maar onze opvatting over wat een redelijke prijs is lag nogal ver uiteen.
Na de night market weer terug naar het hotel, het wordt een kort nachtje ivm een vroege vlucht. Overigens nog een meevaller, het hotel wat we geboekt hadden had te kampen met een grote lakkage en daarom werden wij overgeplaatst naar een beter hotel vlakbij. Omdat wij oorspronkelijk een vrij grote kamer hadden geboekt kregen wij hier twee kamers naast elkaar met tussendeur, dus nu hebben we helemaal een achtelijk grote ruimte. De kinderen liggen lekker in een eigen bed te ronken in de andere kamer.

Zoals gezegd, het zit erop. Het is weer een schitterende reis geweest. Heel afwisselend met de grote stad Bangkok, de cultuur in Shukotai, het fietsen in het Noorden, de hippies in Pai en het strand in het Zuiden. En allemaal heel goed te doen met kinderen, als je maar een beetje voorbereid bent. Dat waren we wel met 2 buggies, 1 draagzak, 2 slaaptentjes, luiers in alle uitvoeringen, fruithappen, groentehappen, wegwerpslabben, doekjes voor mond en/of kont. Name it, wij hadden het bij ons (en ook allemaal gebruikt). Niemand is ziek geweest. We waren continu alles kwijt maar zijn niets kwijtgeraakt, op 1 drinkbeker na dan. Kortom, heel geslaagd.

Bedankt voor het meelezen en de reacties.

Groetjes, Mark, Sophia, Leyla, Yasmin.

• 28 November 2015 - 20:46

Irene:

Lieve kinderen, kleinkinderen,

Het enige wat ons rest is jullie een goede reis en een behouden thuiskomst wensen.

Liefs,

Max en Irene.

• 28 November 2015 - 22:38

Miranda:

Nou ik heb weer zitten gieren hier, jammer dat dit de laatste was weer..
    Goede reis terug en succes!

• 29 November 2015 - 13:35

Erik:

Goed reis terug !

• 13 December 2015 - 17:50

Machteld:

Inmiddels is jullie volgende vakantie alweer bijna aangebroken, maar ook ik heb eindelijk de laatste verhalen gelezen. Ontzettend grappig en leuk weer!!! :-)