Las Vegas / St. Georges - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Soof - WaarBenJij.nu Las Vegas / St. Georges - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Soof - WaarBenJij.nu

Las Vegas / St. Georges

Blijf op de hoogte en volg Soof

05 Juni 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Toen Sophia aan de roulettetafel de autosleutels op rood zette, wisten we beide dat het tijd was om te vertrekken. En we dachten nog wel het systeem doorgrond te hebben. Blijkt het casino toch aan het langste eind te trekken. Tegenvaller!

De afgelopen dagen hebben we in de Mirage Hotel doorgebracht. Een enorme hut aan de Strip. Alles is groot hier, niet normaal. Groot casino beneden in het hotel waar het daadwerkelijk de klok rond doorgaat. Hebben wij maar even niet gedaan. Leek ons niet helemaal fair naar Leyla toe ;-) Niettemin is Sophia er toch in geslaagd om wat biljetten in alle grote casinoś achter te laten. Ondanks dat er een dreumes meekeek, want dat mag niet in Vegas. Alcohol, gokken, wijven, roken, allemaal prima. maar een (slapende) dreumes mag niet meekijken bij het gokken. Want dat is heel ernstig!?

Wat hebben we verder gedaan in Las Vegas? Ons verbaasd. Het is zo groots en staat volledig in het teken van gokken. We hebben de grote hotels bekeken omdat dat een attractie op zich is. Paris, The Venetian, Ceasar's Palace, the Bellagio etc. Het is allemaal nagebouwd. Bijkomend voordeel is dat we niet meer naar Venetië of Rome hoeven, dat hebben we in Las Vegas al gezien. Verder heb je natuurlijk overal shows. Hebben we maar even gelaten voor wat het is, Leyla houdt niet van Celine Dion, is ons gebleken. De watershow bij de Bellago was overigens wel heel gaaf, daar zijn we een paar keer blijven hangen omdat de shows iedere keer weer anders zijn, op andere muziek.

Dan rest ons nog het eten. Sophia had opgepikt dat je in alle casino's hele goeie buffetten hebt en dat je daar een 24-uur kaart voor kan kopen, voor een rits casino's. Perfect systeem. Zo zijn we gaan ontbijten in de Flamingo, lunchen in Planet Hollywood, dineren in Paris en vervolgens weer ontbijten in Harrah's. Erg lekker eten en veel te veel. Verreweg de beste deal want in Las Vegas is verder alles belachelijk duur en ze weten overal weer munt uit te slaan. Kortom, tijd om weer eens verder te gaan. Het is hier namelijk ook nog eens verschrikkelijk warm, rond de 40-45C.

We zijn net naar de outlets geweest, waar alle factory stores zitten van de grote merken. Zitten nu in de auto naar St. Georgetown of Hurricane (Utah), dat is nog niet besloten. Dit is onze opstap naar Zion National Parc, wat we morgen willen bezoeken. Verder vermaken we ons opperbest en Leyla vindt het ook (overwegend) prachtig. De Amerikanen vinden haar overigens ook prachtig, ze krijgt veel reacties, beetje overdreven af en toe (Oh what a cute little baby, you look so adorable) maar wel heel leuk.

That's all for now. Groeten vanuit de woestijn,
Sophia, Mark en Leyla.

• 05 Juni 2013 - 19:11

Miranda:

Maar het is ook een schatje! Nog geld over voor de outlets? Klinkt goed zeg allemaal, die amerikanen zijn echt niet wijs he.. Ben benieuwd naar jullie verdere route. Doe voorzichtig en veel plezier. Trouwens die foto van jou sop met je dochter in de kofferbak is echt zo leuk! Die moet je uitvergroten! Xx

• 06 Juni 2013 - 11:05

Irene:

Hallo globetrotters!!,

Niet getrouwd in Las Vegas??. Fijn om weer wat te horen, hier nu ook mooi weer ( eindelijk! ), maar 40 gr. gelukkig niet.

Liefs, Max en I.

• 07 Juni 2013 - 21:16

Stefan:

Sophia gefeliciteerd met je verjaardag. Veel plezier nog daar en voor de verandering geen taart maar Donuts met kaarsjes.

Groeten,

Stefan, Brigitte, Tom, Sophie.