Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Soof - WaarBenJij.nu Angkor Wat - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Soof - WaarBenJij.nu

Angkor Wat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Soof

30 November 2010 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo Allemaal,

Was een pittige busreis naar Siem Reap. Toch weer 6 uur over gedaan over een vreselijke hobbelweg. Maar goed, hotel hadden we geregeld. Bleek een fantastisch mooi hotel te zijn welke we via de website voor een prikkie konden regelen. Een nadeel: Chinezen. Een onbeschofter volk gaan we niet tegenkomen op deze planeet. Maar ja, wat doe je er aan, er zijn er nogal veel van....

Vandaag naar de tempels geweest. Een tuk tuk afgehuurd voor de hele dag, ontzettend aardige kerel. Vroeg begonnen rond 08:30 bij Angkor Wat. Werkelijk schitterend wat we daar aantroffen. Verbazingwekkend dat het allemaal zo goed bewaard is gebleven. Absoluut een van de zeven wereld wonderen. Niet alleen Ankor Wat maar ook alle andere tempels die we gezien hebben oa Angkor Thom, Bayon. Vervolgens weer naar het hotel en lekker rustig aan gedaan, beetje zwemmen etc.

's Avonds naar het centrum gegaan naar een restaurant genaamd Red Piano. Was een tip van een paar Finnen die we tegen waren gekomen in Laos. Bleek in handen van een Belg. Heerlijk gegeten (stoofvlees..).

Morgen weer vroeg op. We hebben een taxi naar de grens met Thailand. Gaat wat sneller dan de bus. Over de grens moeten we nog uitvinden hoe we naar Trat komen, de havanplaats voor de boot naat Koh Chang.

Jullie begrijpen dat we daar van onze welverdiende rust gaan genieten op dit tropische eiland...

Groetjes,
Sophia en Mark

PS Miranda, veel plezier in London.

PS2 Shira, uitslag zit er nog maar wel minder.

• 30 November 2010 - 14:02

Iris:

Geniet van jullie laatste weekje relaxen op een heerlijk eiland!! Sterkte nog even met de reis erheen, maar daarna kan je echt bijkomen!!

• 30 November 2010 - 16:14

Irene:

Die Belgen!!, wat zijn ze toch fantastisch!.
    Fijne dagen nog.
    Liefs, Max en Irene.

• 30 November 2010 - 16:15

Herman:

Hoi Krelis,

Veel plezier op Koh Chang! Ik stel voor dat je daar weer even lekker van die grote garnalen gaat eten zoals een aantal jaren geleden toen wij er waren! Of heb je liever 'sweet and sour chicken'?

Erg interessant wat jullie allemaal hebben gezien tot dusverre en kan me goed voorstellen dat jullie een beetje relaxen nu kunnen gebruiken! Kan je wellicht nog een filmpje meepikken in een van de lokale kroegen ;-)

Heel veel plezier jullie samen nog!

Groetjes,

Herman

• 01 December 2010 - 08:57

Jeroen & Shira:

Inmiddels zullen jullie op Koh Chang zijn aangekomen.
    Geniet van de warmte daar, hier is het vreselijk koud!
    Liefs van ons vieren, Shira